måndag 10 maj 2010

Måndag10/5

Här sitter Ida och Valle och Tuva och kollar på oss när vi tränar, bilderna är ifrån igår när vi var på Märsta- Sigtuna BK och tränade, Jonas fotograferade. Ida och Valle har tränat och tar igen sig lite nu, innan nästa pass.
Här är Bella på väg till mig efter rutan, inget jättetempo men........


Vi går fritt följ Bella och jag, nyttigt för Tuva att sitta och kolla också.

Tuva har tränat lite och ska ju såklart ha en boll, som man måste slunga lite också.





Tuva håller apportbocken.


Nu ska jag käka lite, sedan gå en sväng till med hundarna innan jag och syrran ska en sväng till Ikea, hennes Kasta fyller 12! år idag och Tuva fyller 6 mån redan. Vi har gått mountainbikerundan tidigare, men jag vill inte ta med hundarna i bilen, det stjäls ett par hundar varje år från parkeringen på Ikea i Jakobsberg. Ikväll är det Träning i tävlingsledargruppen , så båda hundarna får hänga med till jobbet ikväll! Tack Jonas för fina bilder förresten. På Torsdag har vi Kennelutmaning mot Roscanailleshundarna, ska bli roligt att träffa er som kan komma.Håller tummarna att väderprognosen ändras... regnskurar utlovade.