tisdag 25 maj 2010

cupen

Det har visat sig att det var felräknat på cuptävlingen i Helgen, V-irrpannorna hamnar på 3:e plats och inte 6:e! Lite snopet att det blir fel i år igen, det är ju en del av nöjet att delta i cupen och få pallplats med dom fina priserna som en pallplacering ger... Mycket därför man vill vara med i Cupen på Bro-Håbo för att få chansen till det. Synd om dom som fått fel priser och placering också, för jag antar att dom inte kan få behålla sina pokaler m.m. ? Jag vet inte men Anna- Carin har lovat oss samma priser eller deras , jag vet inte vi får se. Hade ju varit roligt att få glänsa vid prisutdelningen också och officiellt visat vad vi kan. Nu förtas ju vinsten lite...... Nästa år tänker iallafall jag räkna själv under helgen så man vet innan. Det gäller ju inte livet , vi har ju haft lika kul under dom två dagarna ändå MEN lite besvikna är vi det ska erkännas.Idag är det regn, regn! Vi har varit ute nu ska jag lägga mig, Tuva gillar regn honkutar på i full fart och verkar trivas. Idag fyller Kevin 6 år ! Försöker åka dit en sväng, annars firar vi ordentlig på Lördag.