måndag 17 maj 2010

Korning

Igår var det dags för Vinna att genomgå MT på Bro-Håbo BK, som som vanligt var bra arrangerat med duktiga figuranter och Tävlingsledare, trevliga Domare. Jag min senila? Glömde ta bilder i leken , kom på lagom till haren i tuben att just ja jag ska ju ta kort också! Vinna sökte i 90 min. efter den där konstiga haren som försvann.
Sedan var det figurraden , lite svårt att fota på så långt håll med min kamera, men Vinna gjorde den jättebra, sprang förbi första gubben i full speed men kom på , att hon passerade något konstigt? Då måste Vinna göra ett avbrott och springa tillbaka och se vade var, luktade på gubben och kutade direkt vidare i full fart till Lena , det var ju verkligen inget konstigt med dom gubbarna.

Soccefiguren lite konstig, vill inte leka med den , skäller nog hellre så den försvinner?




Ok. det var en människa under, ja ok. då.





Och så var det den där äckliga Dumpen som fanns på MH också. Den är inte kul, behöver en del hjälp från Matte för att kolla av





Skramlet var inga problem, kälken var ju Vinna tvungen att skälla lite på och tyckte det behövdes en del tid till avreaktion



Men det gick ju bra




Så var det skotten och det var inga som helst problem , kryss i ruta 5


























Nu är det iallafall över och Matte kan andas ut liksom jag, 323 p. och godkänd mentaldel och därmed titeln Korad GRATTIS! I V- kullen är det nu 7 st. av 8 som har godkänd mental test, 6 st titeln Korad , 1 ej godkänd exteriör pga att han är liten , men det går ju att testa igen . 1 kan ej genomföra sin MT pga medicinering.