lördag 17 juli 2010

Vittras vinsttallrik

Fint pris till duktig hund, Grattis igen vi har klippt klorna och med Bella var det minsann ingen lek kan jag säga , men nu är det gjort. Tuva hade lagt sig under hörnbordet men kom fram när jag skulle hämta henne, vet inte om det var för att jag skramlat lite med burkpåsen eller att jag bråkat lite med Bella innan . Eller kanske minns hon förra gången då jag faktiskt fick bli riktigt arg för Tuva var riktigt strulig. Iallafall så kom hon så fint , väldigt undergiven, jag behövde inte lägga henne ner utan provade att lyfta tassarna och kunde klippa klorna , hur smidigt som helst! Snopet! Hade tänkt fila två klor också men tänkte att det var lika bra att inte krångla till det nu när hon var så duktig, TuvaLuva, får se nästa gång om det står sig......Har kommit några regnstänk men nu klarnar det upp igen så det kanske blir lite sol iallafall.....