lördag 3 juli 2010

Lördag afton

Jobbar helg! Tråkigt , men det är bara att bita ihop! Bra med lite OB nu när man har semester snart, blir så liten lön i Augusti annars. Vi kämpar på i värmen , går promenad på morgonen , idag blev det draget och sedan fick hundarna simma i 20 min.. dags att sova MEN Tuva tycktedet var alldeles för varmt, bara flåsade och bytte plats hela tiden. Till slut gick jag ut på altanen och lade mig så det blev lugnt, då blir det lite mer luftdrag nar altan dörren står öppen, men så mycket sömn blir det inte. Det är verkligen varmt i vattnet nu....Jag badar varje dag med hundarna. Träning hinner jag inte med nu när jag jobbar , alldeles för varmt dagtid. Har doppat mig i vår lilla bassäng också och ätit en god middag som Husse fixat. Ska slappa lite till nu innan jobbet kalar, kan inte ha hundarn amed mig nu då jag jobbar med vikarier men dom är hemma med Husse. Ha en fortsatt trevlig helg alla som är lediga och ta det bara lugnt i värmen.