fredag 9 juli 2010

Onsdag kväll bla.

Onsdagen var som vanligt inget särskilt med vad gäller vardagen, jag har INTE tvättat lekstugan och Inte rensat rabatterna men till kvällen kom Bettan förbi med varor som jag bestäält till Bella och hennes leder. Jätteroligt att träffa henne igen, vi tränade ju räddning ihop på den tiden Peggy var aktiv och levde, Zowie lever ännu 11 år gammal ,hade hoppats på en bild men du börjar väl också bli glömsk Bettan? Åldern du vet! Ha, Ha. Här nedan anländer Bettan på sin HD. Tuva tycker det är mysko med folk som har hjälm på sig. Ok, ta av den så är det bra

Snygg va?

Här poserar två häftiga Rottisar framför en Harley Davidsson, coolt va? Jag själv är ju ingen MC människa men jag förstår att det är häftigt att glida fram på en sådan cykel... Eller?


Igår var Kevin och Linus här med föräldrar för bad och samvaro, innan det hade vi varit ute som vanligt och promenerat och sedan simmat, på kvällen var vi och tränade på klubben med Lena och Märta. Det gick faktiskt riktigt bara , båda flickorna låg platsliggande i 2 min utan att bry sig om varandra, duktiga dom.Alla säger att Tuva blivit så stor, själv märker jag inte det tycker hon är min lilla plutt ännu. På kvällen blev det kloklippnning faktiskt under viss protest, men det fixar vi ändå, ger mig inte. Har ju glömt att skriva att förra helgen fick Tuvas Mamma "Grizzla" Cert på utställning och 3:e BTKL. , hennes Morbror också Cert och BiM, GRATTIS till er.
Idag, Fredag inget speciellt ,kände inte för att simma idag så vi gick en promenad och sedan var hundarna helt slut i värmen, jag snackade med Yvonne ett bra tag i telefonen trots att hon jobbat 2 nätter! Den människan kan ju aldrig sova ! Inte bra alls, hon tränar på med Viva som ska tävla den 23:e i lydnadsklass 2. Efter snackandet så städade jag av , Bengt kom hem tidigt och nu har han semester, imorgon kommer Kevin och Henkan Linus är sjuk, plus Syrran med sitt barn och barnbarn för att plaska i vår lilla pool och träffas och ha lite trevligt. Sedan jobbar jag i två nätter . Ska försöka träna lite också med hundarna , blir bara korta pass i värmen ,Pratade med Tuvas uppfödare idag som sade att det går bra för syskonen och det är ju roligt att höra. Om ca 10 dagar är det dags för Ullis att valpa blir spännande, Ha en trevlig helg nu alla som orkat läsa det här.