tisdag 20 juli 2010

Träning

Idag var vi på klubben och tränade, Gunsan kommenderade mig och Tuva för första gången, och jag är så nöjd!Hon höll fin kontakt och fokus på mig , trots att det var andra som tränade intill, visst hon kollade av men sen var hon med igen. Bella Jätteduktig hon också, har börjat med avståndsbelöning, lad epipråttan utanför och hon kollar mig jättebra tills hon får kuta till Råttan. Jag provade ett fjärr , fast jag egentligen inte tränar det helt, men supernöjd! Sista skiftningen till liggande flyttade hon sig kanske 5 cm. Bra , träningen har gett resultat! Tack Anna-Carin för dom tipsen , ska fortsätta att bara träna så och bara någon gång sätta ihop momentet. Vilka flickor jag har, sedan gick vi en promenad och jag skjutsade hem hundarna till Husse, för varmt att ha dom med i bilen. Sedan stack jag till Kungsängen för Henkan övningskör med mig, tack Gunsan för att vi fick låna din bil, jag har ju bara automat på Swiften. Vi körde hem bilen till Husby där swiften tog vid, jag tycker det börjar bli dags för uppkörning snart det funkar jättebra med växlar och körvana har han fått med min Automat.Vi stack till ÖB och sedan till Willys i Bro, när vi kom hem till Henrik så kom GullKevin ut så jag fick krama om honom lite, båda pojkarna kommer till oss på Lördag för Marie och Henrik ska på kryssning, sedan får Kevin stanna några dar . När jag kom hem hämtade jag hundarna och stack och simmade med om, gissa om jag var trött sedan? Bengt väckte ju mig fem i morse......