fredag 30 april 2010

Sista April

Feber! U sch, får stoppa i mig Alvedon, har inte råd att vara hemma. Ska iallafall ut med hundarna nu , funderar på skokloster och sedan en fika hos Yvonne kanske? Igår lade jag spår till Valle och han fixade det bra sa Ida , Bella fick göra ett uppletande under tiden dom gick sitt spår . Bella fixade 4 föremål jättebra. Vi tränade platsliggande med skott också det gick hur bra som helst , jag var skytt och Valle rörde sig inte alls , Bella vände på sig så hon kunde se mig , mattevovven. Härligt väder var det också , gjorde lite lydnadsmoment också trots tilltagande huvudvärk. Bella är skendräktig, har inte tid att äta ens , vill inte lämna sin biabädd och sina osynliga valpar. Pipleksaker lägger jag undan för hon tar dom bara till sig i bädden , Tuva har tråigt , som inte har Bella med sig ute nu. Som tur är går det att träna med Bella ändå hon piggnar till när hon lämnar hemmet. Vi ska ju tävla om 3 veckor.