torsdag 15 april 2010

Onsdag, Torsdag

Här lite bilder från vår promenad idag, Kevin har varit hos oss sedan i Tisdags kväll, idag gick vi Ekilla, Tuva hittade en moppe hjälm som hon hade hur kul som helst med. vilken vårdag, Kevin och jag åkte till mammas grav och hundarna var med i bilen, blev ju lite länge då vi käkade på mac donalds också.Tog ut dom en stund på kyrkogåden en sväng men...det blev ju kort. Ringde Ida och vi träffades efter att jag skjutst hem Kev för att lägga spår, snälla Ida åkte förbii mig och hämtade mina stövlar, jag hade planerat för spår , tagit med mig pinnar och sele, godis och lina men vad jag skulle ha på fötterna?Tur Ida finns. Spåret för Bella gick väl ok, lite strul.Valle hade fixat sitt spår jättebra, medans spåren låg så gick vi en promenad och Tuva fick gå ett spår ,d et fixade hon bra. den lilla busan. hon tuggar på allt, hon bara måste smaka på allt som kommer i hennes väg.Jag har lagt in lite bilder från dom här dagarna, som har varit så sköna, kev och jag har jobbat i trädgården och hundarna har njutit av dom här varma dagarna då vi har kunnat ha dörren öppen och dom har varit ute i trädgården . Tyvärr hade batteriet tagit slut i kameran så det blev inga bilder från spåret idag.





Bellas förta bad i år , hon fick dock inte blöta sig helt



Tuva har hittat något som hon busar med, försöker få Bella intresserad.





Kom igen nu.






Våra fina krokus, Kevin är fotografen.




Tuva ska ju vara med när Kevin gungar såklart!







Bygga lego, yes ! Jag kan också! Kevin är måttligt förtjust.








Soligt, härligt, vi njuter.