tisdag 6 april 2010

Tisdag

Idag har vi inte gjort många knop...... soligt och fint ute efter morgonfikat och lite telefonsnack så åkte jag och lämnade Tuva hos Ida och jag tog med Valle ut på en promenad tillsammans med Bella. Vi åkte till Bro och gick härligt men jag glömde kameran, åkte förbi och köpte en sallad med mig hem . Tyvärr står den mig upp ihalsen nu... usch. Bengt ringde från jobbet och sa att han kräkts och inte alls mådde bra, hoppas nu inte man åker på maginfluensa kanske var det det som Linus hade iallafall? Kände mig trött och la mig en stund , mår lite illa men det kan ju vara inbillning. Hoppas det, tänkte jag skulle köra ett lass ris till återvinningen och sedan handla. Hade planer på att träna lite ikväll också får se hur det blir med det. Ida och jag ska till klubben imorgonkväll och träna , Ida ska träna skott också .