lördag 19 mars 2011

nattjobb

Jaha nu sitter man på jobbet igen, men känns ju ganska bra iallafall. Tuva och jag tävlade ju på Lördagen och lyckades få ett första pris till . Känner mig nöjd, jag har ju en massa dk för mig och vi behöver lite rutin tillsammans Tuva och jag. Jag bestämde mig på morgonen om jag skulle åka och tävla på grund av vädret, men när jag såg att det var två minusgrader så chansade jag. jag plockade upp Lena som hängde med och tittade, Gunsan var också där som hejarklack. och som ni redan vet så fick vi ett första pris , planerna var hur fina som helst, och en strålande sol som värmde gott. Så vilken tur att vi åkte dit. Efter att jag lämnat av Lena i Kungsängen så gick Tuvis och jag på promenad, sedan käkade vi tidig middag och jag gick och lade mig , men kunde inte somna. Och nu sitter jag här på jobbet , just nu ganska lugnt har tre nätter till framför mig. Nu får jag ett larm så det är bäst jag avslutar.