lördag 12 mars 2011

lite av varje

I veckan har vi fått ett lite tråkigt besked, Tristan behöver tillsyn då hans Matte är mycket allvarligt sjuk, tillfälligt men stor risk att vi behöver ett permanent hem till honom. Han är 7.5 år men ´pigg och frisk . vi får se .Han kommer att få vara här tils vidare men ingen prmanent lösning, jag har en jobbarkompis som kan ta honom då Tuva löper som en första hjälp! men det kan vara så att Ritwas son kan ta Tristan ... vi får se nästa vecka, vi sänder en tanke till familjen som har det mycket jobbigt just nu då Ritwa är mycket dålig. Vi ahr i veckan inte gjort så mycket, vi har kommit igång med Tävlingsledarträningen på klubben, jättebra, tack Anna Carin att du fixar det. Ida med Valle och jag med Tuva var där , vi kände oss nöjda båda två. I Fredags var Gunsan och jag i Bro och promenerade och sedan tränade. Jga var nöjd Måste tänka på att gå sakta med Tuva så hon hinne rmed.....Gunsan var nöjd i det stora hela. Jag har jobbat en natt , men ledig Lördag,Söndag så tränar vi i bro kl. 15.00 Förden som vill hänga på....... Lite bilder nedan. även om dom två närmaste blev omkastade, Jag tränar ställande med Tuva , här står hon så fint , det är hon duktig på. Framföringen innan stälande


Yatzy leker mellan momenten
Yatzy hoppar

Här leker Husse med Tuva





Kul







Oj vad man kan se farlig ut....




Här ska Husse gå ut på promenad och då MÅSTE Tuva såklart sitta ivägen när Husse ska klä på sig.


efter promenaden som jag under tiden passade på att städa och torka köksluckor m.m. så fixade Bengt middag med hemlagad Bearnaissås , mums , ikväll blir det melodifestival med räkmacka, imorgon träning.