fredag 25 mars 2011

Fredag

Idag så gick Malin och jag en promenad med våra hundar, lite stökigt i början men sedan gick det bra, vi var vid klubben och tänkte gå "slingan" men det visade sig att det var för halkigt , åtindstone för mig ! Ramlade ett par gånger och en gång så illa att jag stukat min handled ordentligt , känns inte bra men det ger sig väl, ska smörja lite med "antivärkkräm" Efter promenade slöt Lena med Märta upp för lite träning, Platsliggande gick super men som vanligt glömmer jag att jag har kameran med mig! Sedan tränade vi lite var och en, jag gick fritt följ med Tuva och mycket lek,vi tränade ström hopp och då funkar det bra, börjar troatt Tuva inte gillar när jag lägger in kravet att hon ska sitta innan hoppet. För när jag går fram mot hindret vill hon gärna hoppa men när jag sätter henne så springer hon bredvid?? Hon ska ju löpa och är lite låg så..... hoppas det funkar på Söndag. Som sagt glömde ta fram kameran men fick en del bilder på Märtas budföring iallafall. Nu sk ajg titta på Lets dance.Nedan Malin med Tuva och Tiger.


Tuva och Bella, plus Tiger som inte verkar intresserad av att kampa med pinnen Här har Tiger varit ute på en egen rundtur i skogen och det får man bassning för....




Lena förbereder Märta för budföring



Inga problem att springa till mottagaren






Bilderna omkastade






Full fart tillbaka till Matte





Slutligen got med fika