fredag 18 mars 2011

Fredag

Kevin har varit hos oss ett dygn för han ville det, jättekul! Vi har egentligen inte gjort så mycket men varit ute med hundarna , idag vräkte det ner snö.Som en del märkt så funkar inte våran telefon ännu, vill ni nå oss får ni ringa på mobilen. tristan kan stanna kvar hemma hos sig tillsvidare då Janne ( sonen) hjälper till att rasta Tristan. Är ju alltid bäst om det funkar som vanligt, jag ställer ju upp om det behövs, men som Zackaris sa att man får ta en sak i taget. Gunsan och jag var ute och gick i Onsdags , vi tog oss in i skogen och gick och gick. Vi hade ganska bra koll åt vilket håll och till slut kom vi ut på rätt skogsväg, skönt för hundarna. Som tur är är det sådan skare att man kunde gå uppepå snön. Imorgon är det meningen att jag ska tävla med Tuva , men det beror på vädret, bestämmer mig imorgon, misstänker att om det är för blött och slaskigt så vill hon varken sätta sig eller lägga sig. var hos Lena L och fikade igår och hon verkar jätte pigg, roligt att allt gått bra. Själv funderar och funderar jag om jag ska beställa tid..... Nog för idag , sitter hos Henkan och skriver då vår dator också är ur funktion tills telefonen är lagad.