söndag 31 oktober 2010

Sista Oktober

Vad tiden går , i morgon går vi in i November och allt vad den Månaden för med sig...... Röntgen tänker jag närmast på , usch! Vill och vill inte! Vi blev bortlottade från Apelltävlingen i Kungsör, lika bra det Tuva är inte riktigt klar ännu nu satsar vi på hemmaklubben i vår. Vi ska träna kryp och skott i vinter så vi kan fortsätta med Lägre efter appelluppflyttningen , Ha ha , vilka planer..... Tuvas ben mycket bättre idag , hon stödjer på det och hon haltar inte, Bella också piggare, men dom får ta det lugnt. Hade tänkt lägga ett spår till Tuva idag men hann inte , softade och lade mig en stund efter frukosten , skönt . Men sedan krattade jag äpplen i trädgården plus en massa löv, körde till återvinningen 3 rundor , men har 11 säckar med äpplen och löv på släpvagnen ändå! Hjälp! Det tar aldrig slut. Finns äpplen kvar på träden så det lär bli mer krattande , men det minskar. Imorgon ska jag hämta Kevin ska bli roligt. Har fått ett bruksresultat från Torbjörn och Vittra , som läggs in på Nyhetssidan .Grattis till er. Hör just väderprognosen och det låter ju bra inför veckan som jag är ledig till på Fredag, skönt!