torsdag 30 september 2010

Vittra

Fick den här bilden ifrån Annica och Vittra som varit på spårläger i helgen som var. Det har gått hur bra som helst , Vittra fick så småningom klart för sig att det inte var sök utan spår hon skulle göra, lätta att sökhundarna går lite högt med näsan i början . Kul att ni är så duktiga med Vittra. Själv funderar jag vart jag ska gå idag.... min förkylning tycks aldrig ge sig........Snuvan värre än nånsin. Ringde från facket igår och sade iallafall att det INTE är tillåtet att gå in i någon anställds skåp utan tillstånd! Skönt! Får se vad det blir av det , inget antar jag men kanske att Masen plus övriga ansvariga chefer lär sig vad som är rätt eller fel och inte utnyttjar sin ställning! Bra om ingen annan drabbas av snokeri bara för att man inte låser sitt skåp. !?Kratta äpplen som vanligt ska jag också... hoppas Malin kommer och plockar lite idag......Sedan är min plan att tvätta köksfönstrena, men sånt har man ju hört förr? Tuva har tuggat på Bellas kind så hon fått ett sår,har rakat och tvättat , hoppas det inte blir något mer av det. Ska plocka in krukor som står ute också ( nu blev det mycket, ha, ha) Skönt att bara tänka på allt man tänker göra så är det redan liksom gjort och man behöver sedan inte hinna allt det där man tänker på . Ska samla ihop resesängen , julgran och lite mer så jag kan åka till Yvonne med det . Hon har varit snäll och lånat ut det till mig , men jag har köpt egen gran och Linus har vuxit ur sängen plus bilbarnstolen ( tror jag) . Sa kolla med Henkan om dom köpt en egen nu. Ska nog åka till klubben och träna lite nu när jag tänker efter...... Ha en bra dag alla.....