torsdag 19 augusti 2010

grådag

Inga bilder idag, hade ställt mobilen på 7.15 men somnade om såklart! Snabbt upp och ut med hundarna 1 tim. Jag skulle åka till mammas grav idag och sätta lite nya blommor, Marie hängde med som sällskap och skulle vara hemma till 2 för att hämta Linus, men som tur var ville Kevin att hon skulle stanna lite till innan hon gick , det är ju bara 2:a dagen i förskolan....Men istället ville han bli hämtad redan ca 1. Vi kom iväg och jag satte 3 söta Cyklamen i tre olika röda nyanser, det blev så fint. Sedan stack vi till Jakan och gick på Maxi och fick i oss varsin "nyttig" hamburgare. Efter det så ville Marie köpa Tights på Lindex och jag köpte ett mäthjul på Jula. Sedan följde jag med och hämtade Kevin och sedan till dagis och Linus gubben. Han blev så glad när jag smög fram och pussade honom , det värmde, han ville åka bil men jag hade inte barnstolen med och det var synd att jag hade bråttom hem till hundarna för nu blev han såklart ledsen. Måste tänka på det nästa gång , han är för liten för bara en snabb titt, jag får stanna lite längre då. Hem till hundarna , satte på en köttgryta och stack till klubben och tränade , det gick bra Bella fixade faktiskt vittringen så jag kanske ska anmäla henne iallafall? Sedan gick vi en promenad och nu ska vi äta grytan för Bengt klev precis innanför dörren , lite sen för han har fixat bandrullar till snitslarna till spåren som vi ska börja fixa imorgon......