tisdag 11 oktober 2011

Natten

Inatt var Tuva med mig på jobbet och hon funkade hur bra som helst, jätteduktigt.
och på morgonen hade Anneli gått upp tidigt och lagt varsitt spår till Lotus och Tuva, Tack snälla för det. Lotus hade redan gått sitt spår när jag kom men det hade gått jättebra. Det gjorde Tuvas också , fast hon missade en pinne men det är ok. Hon försökte vinda in den men valde att fortsätta. Efter spåret gick jag och Tuvis en promix på Järvafältet en timme innan vi åkte hem och sov. På em blev det en promenad och nu kommer jag att ha en slapparkväll. Husse får ta sista rundan ikväll. I morgon funderar jag på att hänga på Lena och träna i Upplands Väsby , om jag mår bra, har ont i huvudet och känner mig inte pigg alls, får se om det blir bättre med en god natts sömn, är nog min jobbarkompis som smittat mig, hon var genomförkyld i helgen , stackarn. Ska stryka en skjorta och byxor till Bengt som ska ut med jobbet imorgon , sedan slappar jag framför TV´n. Snälla Ida och Jonas ställer upp och har Tuva hos sig , då vi beställt en vinterresa till Kanarieöarna. Tack för det , nu längtar jag bara dit.........