lördag 1 oktober 2011

lite av varje

Idag har jag haft träning/ prova på Rapport med Collieklubben vi hade en härlig dag , hundarna sprang med olika resultat men jag hoppas alla fick ut något av dagen.


I förra veckan var Märta här , Tuva förtjust , lite bilder.












Här en bild från skicket i Rapportträningen.










LOTUS på språng, alla hundarna lyckades väldigt bra för dagen ,jag är imponerad!






Malin ( min systerdotter ) hade ingen hundvakt på Lördagen , men jag kunde ställa upp. Och Mysfrallan mötte upp precis när vi var klara med rapportträningen, jag tog med honom( Wilmer) på en promenad och jag kan ju säga att med det flåset blev jag lite orolig, men han klarade det till slut., Och Tuva är verkligen duktig hon gillar Wilmer trots alla ljud han har för sig.....Helt lugnt här hemma.














































Börjar säcka ihop




























OK. Nu sover jag snart.



Precis när jag sitter här kommer Malin och Marcus och hämtar sin "Kille". Han får gärna komma tillbaks!