fredag 8 juli 2011

http://www.agria.se/tavling/hem/harligahund?OpenDocument&utm_source=bildtavling&utm_medium=confirmmail&utm_campaign=harligahund#gly-date;337;NOTE-8JG4V6-0

Hej, alla läsare av min blogg , glöm inte att rösta på Vovven Birk , klicka på länken ovan, och följ anvisningarna, en gång per dygn får man rösta, Tack kära vänner.

Igår var jag så trött så morgonpromenaden blev en "kortis", sedan sov vi i 4 timm, efter det dragetpromenad och simning innan jag gick till frissan. Sedan snabbt hem och hämtade godis och hunden för vi stack till klubben för träning. Gunsan gick ett motivationsspår till Tuva, Anneli gick ett till Lena och Märta, Anneli hade gått ett spår till Lotus och vi alla var nöjda med resultatet tror jag
Efter det slöt vi upp för träning, vi var 10 st! Kul som hängde på och tränade olika saker. Mest Rottisar men även lite andra raser..... Puh varmt igår, varmt idag, nu ska vi tillBrunna och simma, sedan är min plan att hinna klippa gräset men det ser lite mysko ut på himlen,Åska på gång?