onsdag 10 november 2010

Tuva

Tuva fyller 1 år idag! Hurra, Hurra! Gullungen fast ibland så undrar jag vad jag fått in under taket? Idag så fick hon tag på mina näsdukar som snabbt demolerades till oigenkännlighet. Igår var jag på Wallmans med jobbarkompisarna , vi hade jätteroligt, jag har inte skrattat så mycket på länge. Kul att vi är ett så bra gäng som jobbat många år ihop. Och då är det inte bara nattperonalen utan alla, härligt när det är så på ett jobb. Idag lite seg , inte för att jag drack starkt,jag körde nämligen bil, gick ut sent men tog en 2 timmars promenad i Rösaring, kände en begynnande huvudvärk. Skulle haft möte ikväll men fick ställa in. Likaså ringde Lena W och undrade om jag skulle med och träna? Men nej, huvudvärken tilltog och jag kände attt jag hade feber , 38,5. Fryser och mår risigt. Lena ringde och sade att hon hade ont i halsen och frös , så det blir ingen träning.Krya på dig Lena. Nu stundar kvällen framför tvn och bonden , sedan lite korsord.