onsdag 24 februari 2010

Onsdag

Brrrrr, vill ha vår nu! Men det verkar som vi ska få mer snö! Vill inte ska jobba i helgen och vill ha fina vägar.Idag har vi varit ute som vanligt, Tuva får kämpa i snön. Sedan stack jag till Gunsan med buren, tack för lånet! Tuva fick vara hos Ida , tack snälla för det, Jag trodde hon skulle vara helt slut men hon har inte somnat förrän nu kl 19.30.fast hon är dålig på att äta vissa dagar, men hon går ju upp i vikt och är inte för smal så vi låter det bero. Och hos Gunsan för att återgå till det, finns det ju 5 st. helt underbara valpar av rasen Australian Kelpies. Sååå fina , jag kan inte säga någon favorit , alla var supermysiga! Har pratat med Kerstin ikväll och det är ju inte så bra med Toyo , han har fått en aggresiv infektion som dom inte vet?! vad det är ännu! Håller tummarna för att gullhunden rider ut stormen. En sån superhund, i mitt tycke, tålig snäll och litar fullständigt på sin familj. Ni har fostrat honom väl! Kämpa på Toyo!!! Imorgon ska Ida och jag träna hundarna, nu ska jag kika färdigt på Halv åtta hos mig, sedan blir det nog tidig kväll om nu Tuva går med på det.