tisdag 9 februari 2010

Lite dagsrapporteing

Det har inte hänt så myc,ket här Tuva växer på och utvecklas till ett litet busfrö! Kvällarna är hon helvild! Stackars Bella ligger risigt till då. Men Tuva är duktig och på jobbet går det jättebra, men så trött dan efter? Njae, vi går en promenad när vi kommit hem och sedan är det full fart till framåt halv elva sådär.......Då måste jag gå med Bella en timme så hon får röra sig lite Sen kan jag sova , men då sover Tuva för det mesta till tretiden iallafall! Fast det är jätteroligt med valp, nu ska jag gå in för lite seriös träning med Bella så vi kan tävla lydnad så småningom.Visserligen har jag anmält henne till en trea på Söndag ,men vi tar det mest för att det är kul! Det vi har problem med ÄR fjärret och det är jag som är boven , jag är alldeles för tjafsig , stackars Bella vet inte hur hon ska göra för att det ska bli rätt! Men vi ska ha lite privatträning nu så det ska väl bli bättre..... Nu ska jag hämta Valle och så ska Bella , han och jag ut på , promix! Tuva sover nu , imorgon ska hon vara hos Valle några timmar, hon har varit där ett par gånger , bra att hon vänjer sig vid kattorna.