lördag 20 februari 2010

Lördag







Nu har jag ingen koll på mina inlägg men ni får ha överseende om det verka rörigt! Här är iallafall Tuva ute med mig på promenad, jag har sagt till henne att det kommer att bli en helt ny värld för henne bara snön försvinner och det blir vår , då kommer allt att lukta nnorlunda och se annorlunda ut....



Vi har på em. skottat snö, jag har skottat av snön från lekstugetaket och Bengt skottade undan snön som låg framför garageinfarten , ingen lek , packad snö från takskottning i veckanJag har gått en eftermiddagsrunda med hundarna, sen var dom med när vi skottade! Blåste verkligen nordan i dag. Har pratat med våra ungar och Kevin och Linus har magsjuka, Loke har frisknat till efter en veckas feber och hosta! Våra härliga barnbarn! Nu ska vi äta sedan Basta!! Skönt när det är kallt ute och sedan ska vi kolla på melodifestivalen!