lördag 25 december 2010

lite bilder

Här ligger Bella och tuggar på dom goda benen dom fick av Lena och Märta! Mums! tyvärr hade jag inte köpt något till Märta!!! Men hon fick säkert något gott på Julaftonen ändå.Tack! Snälla Lena för det goda tycker Bella och Tuva .
Tuva


Här har tomten kommit Gulliga Linus vågade faktiskt fram till Tomten och hämta en julklapp.





Här hämtar Kevin en julklapp



Och Tim som var så duktig och hjälpte tomten att läsa på paketen.Bengt i bakgrunden.








Robin hade bråttom att ta sig ifrån Tomten efter att han fått sitt paket...





Här öppnas det julklappar.








Idag efter promenaden så passade vi på att träna lite, Tuva och jag, Bengt har plogat ( med snöslungan såklart) upp en liten tränings plats till oss.Här inför starten.








Linförighet












Vi tränar vänstervändning, ser på bilden att jag har handen för högt upp! Men inte lätt, Tuva vet att jag har korv i handen och blir så ivrig , kommer nog aldrig få till den där vänstersvängen tror jag, det var så kul i våras när jag tävlade med Vinna som hade den som en smäck! Hur gör du Lena?För att få in det så bra?Men vi traglar på.










Ställande som funkar bra, duktiga Tuva.










Lek och kul


















Apportering










Här kommer hon, brukar tjuvstarta dok inte idag.



















Läggande , det är hon så duktig med.
















Lek igen, ofta!