söndag 18 december 2011

4:e Advent

Sitter här på em den fjärde advent 2011! Har ätit en god middag, älggrytbitar som vi fått av Brollan, en jobbarkompis till Bengt, Mums! Tuva rastad och har fått sina klor klippta och filade, muttrade en gång och visade tänderna när jag klippte för långt in , men jag bryr mig inte och fortsätter bara med det jag gör, så det lugnar ner sig fort! Börjar jag bråka så tror jag vi får en konflikt och det vill jag inte! Viktigast att jag kan fullfölja det jag föresatt mig! Inget superväder att vara ute i idag. I Fredags var jag och Lena och Mike till Åland på en julbordstur, vi hade jättetrevligt ! Tack Mike för att du är schaufför.Henkan skjutsade mig hem från Kungsängen. Hade inte varit inne på datorn på några dar , men vad får jag se??? Diezel gubben finn sinte längre hos oss! Pappa till vår U-kull! Stackars E-L och Robban , vet hur det känns , och när det blir så oförberett! Vill ändå tacka E-L som trots allt fixar min hemsida så fint, tack! Missade Lena W´s födelsedag! GRATTIS lite i efterskott! Nicklas och Manuela har anlänt till Kanarieöarna , hoppas dom får en bra jul där!!! Såklart! Kommer att såklart sakna dom i Jul men förstår att dom vill fira jul där, dom har inga barn( synd, men Nicklas säger att han inte ska ha några) Dom är värda det då dom jobbat hela året utan någon direkt ledighet. Dom verkar ha fint väder iallafall, hoppas det håller i sig för vi ska dit i Januari. Så tråkigt också att Malin( systerdotter) vart tvungen att ta bort sin älskade Wilmer i veckan. Tänker på dom och hur det är... Men dom gjorde helt rätt! När en hund lider ska man inte dra ut på det. Hoppas nu dom har chans att få ta hand om lilla Fidelie på Katusz kennel. Ha en skön Söndagskväll.