söndag 8 januari 2012

Bevakning

I veckan har vi promenerat med Yvonne och Viva , det är märkligt, Tuva är så intensiv på så många hundar vi möter , men Viva har hon sån respekt för??!!! Hon smög fram till staketet och avvaktar stämningen fast Viva är hur snäll somhelst! Vi gick en härlig promenad i kallgrader och sol i Skokloster, Yvonne hade lill aColin i vagn ,så snäll unge måste jag säga , och söt! Hundarna hade hur kul som helst. Jag har tyvärr fått en nedgång i hälsan , men hämtar mig . Idag , Söndag, så träffade jag några Rottisägare för träning på Patrullstig med ljud och vindvittring. Tänkte att vi kanske i framtiden kan tävla i grenen? Härliga , kunniga träningskompisar. Lite bilder här nedan, som vanligt blandad kvalitet! Som vanligt!!! Så är det långt mellan bilderna....







Våra härliga ungar på middag



















Gunilla och Charlie























Tuva



Tuva bra fart





















































Duktig som bara den, jag är jättenöjd! var första gången, men Tuva fick redan efter första ljudet förväntan på vad som skulle hända härnäst!










































Belöning är viktg, Veronica är jätteduktig figurant liksom dom övriga
























































Malin och Tiger


























Veronica och Sally


































Anneli och Lotus





























Lena och Märta Alla hundar kom tyvärr inte med på bild för batteriet på kameran räckte inte, men alla hundar jobbad ejättebra . Tack för en trevlig dag.