tisdag 22 november 2011

Äntligen

Äntligen har jag detta 4 nätterspass bakom mig,gick av imorse och på hemvägen så passade jag på att gå ett spår som Gunsan snitslat ca 700m. och 5 apporter. Åkte hem och hämtade Tuva, sedan tillbaka till Kungsängen och gick spåret, Tuva vet precis vad vi ska göra när jag tar sele och lina med mig, har inte ens tid att göra ifrån sig på vägen. Tuva gick ett jättebra spår , tog alla pinnarna och var relativ "låg" i näsan. Känns bra, efter det så gick vi "Crossbanan" hittade inte riktigt , allt ser ju annorlunda ut på hösten men hittade rätt efter lite klättrande och virrande. Sedan snitslade jag ett spår till , bra att ha några spår som man kan variera mellan, ska lägga ett här i Bålsta också. Det blev ett lite risigt spår , dom har slyat av, men Tuva sprang ju omkring utan problem så det är nog värst för föraren. Inte så långt men det gör ju inget, fick in en spetsvinkel också, bra att träna på. Ikväll har jag och "nattkompisarna " varit och ätit , vi firade Carina som fyllt 40 år , vi hade riktigt trevligt blev tidig och städad kväll 2 av oss skulle ju jobba och jag är trött efter mina pass. Nu kommer Linus att vara här ett par dagar , imorgon sticker jag nog till klubben och går och försöker hinna med ett träningspass också, sedan lite nytta här hemma innan jag ska till dagis. Ska kolla på ett program nu på TV 1 om Rysskor på en vodkafabrik, kan bli i ntressant, om ine så får man sig säkert en tankeställare om hur bra man har det!