söndag 20 november 2011

Höst

Veckan som varit , ja vi har promenerat tillsammans med Gunnel och "Gunnar" i Torsdags, dom leker och har kul, Gunnel var lite försenad så jag passade på att träna då vi var vid klubben. Tuva hoppade flera gånger över hindret med 6 brädor! Kommer nog funka, sedan gjorde jag ett par hopp till innan jag åkte hem. På kvällen var jag tillbaka på klubben, Lena W och jag hade bestämt att vi skulle träna vilket vi gjorde , både Märta och Tuva var duktiga. Vi tränade Tuvas hopp genom att hon fick hoppa emellan oss ett par gånger, och hon hoppade glatt över. Var lite duktig i veckan , städade vardagsrummet , noga: dammsög väggar , tvättade fönster och drog fram möblerna och : gjorde rent prismorna i lampan, det behövdes kan jag säga! Fredag var det dags efter promenad att tvätta fönstrerna i smårummen och allmän städning nu har jag "bara" köket kvar men eftersom jag jobbat hela helgen och har Måndagnatt kvar får det bli på Onsdag, då ska jag hämta lillplutten Linus på dagis, han ska vara hos oss till på Fredag då dagis har planeringsdagar, hoppas han får vara frisk bara så han kan gå med ut med Tuva. I Söndags var vi hos kusinerna och firade Loke som fyller 9 år , idag egentlige men firades igår. Så här glad blev han för sin present , Lego skepp!


Mamma Jenny ser mindre glad ut när hon ser hur många delar det är!




Engla och Kevin






Nore och Kevin








Bilder från vår promenad i Torsdags, här kommer Tuva rusande, lite mörka bilder i skogen










Gunnar , Malle.












Här busar dom ihop














Mer bus.