torsdag 26 september 2013

Hallå! Länge sedan vi har haft en skön sommar , jag gillar ju värme! Dock tycker inte Tuva att det är så skönt. Vi har tränat slappat m.m Jag har haft 6 veckors semester i år! Mina älskade barnbarn har jag umgåtts med och med härliga vänner. Vi har varit en vecka på Cypern och då fick Tuva vara hos sina älskad Ida o Jonas! Vi har varit på utställning och nu behöver Tuva ett Cert till innan hon är champion. Våra två hundar som finns kvar från t_ kullen Doris och Tarras har hunnit uppnå en ålder  av 10 år! Här kommer lite blandade bilder från sommaren.Linus och Mila, Gunsans nya tillskott

 Linus hjälper till med plantering på Mammas grav.

 Tuva som alltid ska upp på borden på klubben
 Tuvas korning som hon tyvärr inte grejade


 Mitt gamla kök, Bengt har tillbringat det mesta av semestern med att bygga om








 Utställning , Tuva blev BIM och kompisen Lotuz BIR
 Kevin
 Tuva och Lotuz
 Tuvas duktiga handler Anne med sin Eska
 Kevin på sin födelsedag
 Jag och Mila i Maj

Midsommarbad och lunch

 Midsommar tårta
 Tuva och Mila på midsommar , dom funkar så bra ihop




 Loke Engla och Nore på båttur


 Bengt 60 År !

Kevin och Linus hjälper till med bak

Härligt gäng i vår bruksgrupp , vi var i Marma och tränade en helg1

 Min härliga vän Anneli bjöd på grillkväll
 Bengt sätter nytt tak i köket
 Tuva gullet på bordet som vanligt och bevakar sina träningsgrejor och leksaker.